.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازنی ها، فرزند شایسته خود را فراموش نمی کنند
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مرحوم کردان شخصیت مظلومی است که خدمات ارزنده‌ای انجام دادند، گفت: بزرگداشت مرحوم کردان باید به عنوان نماد و سمبلی باشد تا مردم خدمتگزار خود را ...
مازنی ها، فرزند شایسته خود را فراموش نمی کنند

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شخصیت مظلوم مرحوم کردان گفت: مردم مازندران فرزند شایسته خود را فراموش نمی‌کنند.

به گزارش شمال‌نیوز، سیدرمضان شجاعی‌کیاسری، در دومین جلسه ستاد بزرگداشت مرحوم کردان که شامگاه جمعه در ساری برگزار شد، گفت: مراسم سالگرد ارتحال مرحوم کردان باید به نحوی برگزار شود که جایگاه و شانیت خود را داشته باشد.

وی با بیان اینکه مظلومیت مرحوم کردان هر روز پس از ارتحال ایشان، برای دوستان جاهل و دشمنان دوست‌نما بیشتر  نمایان می‌شود، افزود: علی‌رغم نگاه‌های ناجوانمردانه‌ای که پس از ارتحال مرحوم کردان وجود داشت، مردم مازندران فرزند شایسته خود را فراموش نمی‌کنند.

شجاعی‌کیاسری اظهار داشت: مجموعه دوستانی که در جناح رقیب و رفیق بوده و در بین اقشار مختلف نمایندگی می‌کردند، با تمام وجود و با انگیزه‌های مختلف سعی داشتند آن مرحوم را بشکنند.

وی با اشاره به افرادی مثل نوباوه و مطهری که آن مرحوم بیشترین خدمت را به آنان کرد، بیان داشت: هرچند آنان اظهار پشیمانی کردند، ولی علی رغم ناجوانمردی‌ها و بی‌مهری‌هایی که انجام شد، از مرحوم کردان یک شخصیت مظلوم ساخت.

نماینده مردم ساری تصریح کرد: معاون اول رئیس جمهوری در گفتگو با وی اعلام کردند که شرکت خودروسازی سایپا در ساری با نام و یاد مرحوم کردان راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه قرار است در تهران به خاطر خدمات ارزنده مرحوم کردان مجموعه‌ای را به نام ایشان نامگذاری کنند، گفت: بزرگداشت مرحوم کردان باید به عنوان نماد و سمبلی باشد تا مردم خدمتگزار خود را بیشتر بشناسند.

شجاعی‌کیاسری با اشاره به اینکه مرحوم کردان شخصیت مظلومی است که خدمات ارزنده‌ای انجام دادند، گفت: پیگیری پروژه بارگاه حضرت معصومه(س)، پروژه ساختمان اداری صدا و سیمای مازندران که ظرف 45 روز آماده شد یا مجموعه عظیم زیباکنار که در طول یک سال مورد بهره‌برداری قرار گرفت، تنها نمونه کوچکی از خدمات بزرگ مرحوم کردان است.

وی افزود: آن مرحوم علاقه و تعصب خاصی به مازندارن و ساری داشت که پس از ارتحال ایشان، ساری از حمایت‌های معنوی ایشان خالی شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندر مازندران نیز در این جلسه با بیان سجایای مدیریتی مرحوم کردان، گفت: آن مرحوم تنها مدیری بود که در راستای مشی و گفتمان خدمت حرکت می‌کرد.

هادی ابراهیمی افزود: بار دیگر ساروی‌ها یاد و نام خاطره مرحوم کردان را زنده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم باید به گونه‌ای برگزار گردد، تا کسانی که در سطح ملی صادقانه برای کشور، استان و شهرشان تلاش می‌کنند مقام و نام‌شان به نیکی یاد شود.

ابراهیمی اظهار داشت: مرحوم كردان چهره‌اي خدوم و ارزشمند بود كه عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي گوناگون نمود.

وی با اشاره به اینکه مردم مازندران یک فرد مقتدر و با اخلاق سیاسی را از دست دادند، تصریح کرد: یاد و نام مرحوم کردان باید در استان باقی و ساری بماند.

ابراهیمی با اعلام اینکه بداخلاقی سیاسی باید از جامعه زدوده شود، گفت: مرحوم کردان به رغم بداخلاقی‌هایی که به وی شده، مظلومانه به دیار باقی شتافت و در قلب‌ها جای گرفت.

گفتنی است این جلسه که با حضور فرزند مرحوم حاج علی‌ کردان برگزار شد، کمیته‌های 14 گانه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده را ارائه کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بچه های سفید کوه اراء 29 آبان 1389
سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرگز
"بچه های سفید کوه اراء"
نا شناس 29 آبان 1389
جناب آقاي ابراهيمي شنيده مي شود الحمدالله حرف از بد اخلاقي سياسي زديد لطف فرموده يك شب كه سر روي بالش گذاشته حضر ت عباسي به بچه مسلمان جانباز در سر نماز چه گفتيد شايد يادت بيايد كه خيلي راحت براي بايگاني نيرو هاي انقلابي و دلسوز نظام موضوع سياسي را مطرح كرده حتي به دود بارود خورده ها و سمي شده نيز اعقاد ننداريد و حاضر نيستيد نقد صادقانه را بپذيريد فكر مي فر ما ييد ولايت مال شماست جناب آقاي رئيس جمهور مال شماست .لطف فرموده باز خواني نسبت به گفته هاي خود داشته باشي .
نا شناس 28 آبان 1389
کردان برای مازندران و مازندرانی در مجموعه مدیریت یک افتخار بود. آقای ابراهیمی بسیار شجاع تر از شجاعی می تواند راه کردان را ادامه دهد. ولی شجاعی همواره حول دفتر خود می چرخد
نا شناس 28 آبان 1389
ما کردان را دوست داشتیم و و داریم شما چطور ؟ جواب خیلی واضح است شما خودتان را دوست داشتید و خواهید داشت ...
نا شناس 28 آبان 1389
شمال نیوز تمام قد دارد برای شما تبلیغات می کند چون نظرات ما را نمی نویسد
نا شناس 28 آبان 1389
شمال نیوز باید یا بخش نظرات را خذف کند یا مردانه همه را درج کند اگر خدای ناکرده ناسزا و... نوشته شد را درج ننماید ما همه انتقاد می کنیم و نماینده ما آقای شجاعی باید پاسخ دهد . شک نمی کنم که شما دارید از ایشان طرفداری می کنید یا خدای نکرده می تر.....
نا شناس 29 آبان 1389
اقای ابراهیمی قدر دان زحمات شجاعی و کردان هست پروژه شکاف بین شجاعی و ابراهیمی پروژه ای شکست خورده میباشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.